Pięć agencji chce zrealizować kampanię mającą poprawić wizerunek Chin
Pięć globalnych agencji jest zainteresowanych ewentualną współpracą z chińskim Biurem Informacji Rady Państwa w związku z potencjalną kampanią mającą poprawić wizerunek tego kraju.
Agencja Reuters podała, że pięć światowych agencji odpowiedziało na zaproszenie Biura Informacji Rady Państwa w związku z planowaną kampanią mającą poprawić wizerunek Chin.
Według Reutersa są to agencje Hill+Knowlton Strategies, Ketchum, Ogilvy Public Relations, Edelman i Fleishmann Hillard. Zostały one poproszone o prezentacje na temat największych problemów wizerunkowych Chin oraz zarządzania nowymi formami mediów.
Nieoficjalnie mówi się, że chińskie władze planują kampanię wizerunkową, bo czują się niesprawiedliwie i źle traktowane przez zagraniczne media.
Wszystkie agencje, które złożyły swoje oferty, mają biura w Pekinie i Szanghaju. Agencja Hill+Knowlton Strategies współpracowała już kilka lat temu z władzami w Pekinie.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji chce zrealizować kampanię mającą poprawić wizerunek Chin