PGE funduje darmowe mycie samochodów (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła akcję „Dajemy zielone światło na #greenwashing”. W jej ramach do 22 grudnia można umyć samochód elektryczny całkowicie za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie. Akcję wspiera kampania.
PGE Polska Grupa Energetyczna rozwija swoją strukturę e-mobility i ma już punkty ładowania aut elektrycznych w 19 miastach w całej Polsce. Wszystkie zasilane są w energią elektryczną wytworzoną w elektrowniach wiatrowych, wodnych i słonecznych. Gwarantuje to zawarta we wrześniu umowa między spółkami PGE Nowa Energia oraz PGE Energia Odnawialna, na mocy której energia elektryczna w stacjach ładowania Grupy PGE pochodzi w 100 proc. ze źródeł odnawialnych.
- Konsekwentnie rozwijamy naszą infrastrukturę e-mobility zapewniając komfort i bezpieczeństwo użytkownikom pojazdów elektrycznych. Posiadamy już ponad 60 punktów ładowania w 19 miastach w całym kraju, z których płynie energia elektryczna pochodząca wyłącznie z OZE. Jednocześnie dbamy nie tylko o środowisko, ale także o same pojazdy elektryczne, dlatego zdecydowaliśmy się na tę dość niestandardową akcję - mówi Maciej Szczepaniuk, rzecznik prasowy Grupy PGE.
Od poniedziałku przez cały tydzień w dwóch punktach sieci RoboWash w Warszawie (Al. Solidarności 15, w godz. 8-21 oraz ul. Czarnomorska 18, w godz. 7-22) można umyć za darmo swój samochód elektryczny. Na każdej z nich utworzono stanowisko przeznaczone wyłącznie dla samochodów elektrycznych, na którym znajduje się logo PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Użytkownik samochodu elektrycznego może skorzystać z programu mycia. Akcja promocyjna nie obejmuje pojazdów funkcjonujących w formule e-carsharingu.
- Mamy energię do zmian, dlatego chcemy umacniać pozycję lidera transformacji energetycznej, a elektromobilność jest jej bardzo ważnym elementem. Dzisiaj e-mobility to cała sieć zależności i rozbudowany ekosystem. Nasza akcja, polegająca na darmowym myciu samochodów elektrycznych, która promuje ten ekologiczny środek transportu, jest doskonałym uzupełnieniem całego ekosystemu. Hasło „greenwashing” to dla nas przede wszystkim ekologia, środowisko i - już zupełnie dosłownie - zadbany samochód elektryczny - dodaje Szczepaniuk.
Akcja „Dajemy zielone światło na greenwashing” to uzupełnienie działań marketingowych prowadzonych od listopada w ramach kampanii „Mamy energię do zmian”. Nowa kampania PGE ma charakter wizerunkowo-produktowy i składają się na nią trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmuje zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE, czyli energetyki, z zaakcentowaniem zmian, jakie przechodzi firma.
Kampania jest prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VOD. Działaniami wspierającymi są reklama w prasie i OOH oraz display w internecie. Do promocji wykorzystywane są także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.
W spotach reklamowych prezentowane są kreacje pracowników oraz klientów PGE, którzy w trakcie wykonywania zarówno swoich służbowych, jak i codziennych obowiązków, podśpiewują utwór „Zielono mi”. W ten sposób podkreślono utożsamianie się pracowników PGE z zielonym kierunkiem zmian, jaki obrała Grupa. Entuzjazm ten udziela się także klientom, którzy mogą korzystać z ekologicznych rozwiązań oferowanych przez PGE.
W kampanii szczególny nacisk został położony na transformację PGE w kierunku odnawialnych źródeł energii i proekologiczne działania podejmowane przez Grupę. W spotach wizerunkowych prezentowane są najważniejsze przedsięwzięcia PGE z zakresu zielonej energetyki, m.in. zasilane zieloną energią stacje ładowania samochodów elektrycznych, farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, jak również wizualizacja morskich farm wiatrowych, które dzięki PGE już za kilka lat staną na Morzu Bałtyckim. Natomiast w spocie produktowym przedstawione są nowoczesne narzędzia obsługi klienta: e-faktura, eBOK oraz PGE e-Sklep. Dodatkowo, w trakcie trwania kampanii, PGE e-Sklep oferuje klientom specjalną promocję.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności PGE, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą produktową, jak również budowanie jej wizerunku jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej.
Kampania wizerunkowa PGE potrwa do 31 grudnia 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: PGE funduje darmowe mycie samochodów (wideo)