Peter Sloterdyk szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii
Peter Sloterdyk został nowym szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii. Dotychczas kierował globalnym oddziałem marketingu aplikacji randkowej dla osób homoseksualnych Grindr.
Peter Sloterdyk informację o nowym miejscu pracy zamieścił na swoim profilu na LinkedInie. Według aktualizacji, dla Netflixa będzie pracował z biura w Los Angeles. Sloterdyk nie sprecyzował, kiedy dokładnie rozpoczął współpracę z amerykańską platformą.
Zarówno Netflix, jak i Grindr, gdzie poprzednio przez dwa lata pracował Sloterdyk, nie wydali oficjalnych oświadczeń w jego sprawie. Na LinkedInie wciąż natomiast można znaleźć informację, że marketingiem Netflixa w regionach Ameryki Północnej, Australii i Nowej Zelandii kieruje Chris Lee.
Nowy szef marketingu Netflixa doświadczenie zawodowe gromadził poprzednio m.in. w firmach Meredith Xcelerated Marketing, CMPS Consultants, Deep Focus, DigitasLBi czy Cole Haan.
Dołącz do dyskusji: Peter Sloterdyk szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii