PepsiCo promuje zdrowe produkty
Firma PepsiCo, współpracująca z chicagowskim biurem Agencji Fleishman - Hillard rozpoczęła konsumencką kampanię edukacyjną
Jej celem jest promocja zdrowej żywności oraz napojów produkowanych przez firmę.
Po koniec lipca PepsiCo zaprezentowała nowy zielony symbol Smart Spot, który zostanie umieszczony na ponad 100 produktach, uważanych za tzw. zdrową żywność. Nowy symbol pojawi się na produktach Pepsi
od początku września.
- Przy określaniu, które z produktów firmy powinny być oznakowane symbolem zdrowej żywności stosuje się wytyczne Urzędu ds. Żywności i Leków oraz Państwowej Akademii Nauk - powiedział Mark Dollins, wicedyrektor PR w PepsiCo.
O idei Smart Spot firma poinformowała podczas konferencji prasowej, na której omówiono również szereg działań firmy podejmowanych w trosce
o zdrowie klientów. PepsiCo w celu promocji nowego symbolu zamierza także uruchomić stronę internetową.
Wśród produktów oznakowanych nowym symbolem znajdą się m.in. Diet Pepsi, chipsy ziemniaczane Baked Lays oraz napoje Gatorade.
Pepsi, podobnie jak i inne firmy produkujące żywność i napoje, jest krytykowana za przyczynianie się do epidemii otyłości w amerykańskim społeczeństwie.
źródło: piar.pl
Dołącz do dyskusji: PepsiCo promuje zdrowe produkty