SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepco reklamuje „więcej za mniej... codziennie!” (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowo-przemysłowych Pepco. Akcja - prowadzona pod hasłem „Więcej za mniej... codziennie!” - obejmuje też prasę, outdoor i internet.

Reklamy Pepco mają podkreślać rodzinny charakter tych sklepów oraz niskie ceny oferowanych w nich ubrań i innych produktów. W kampanii pojawia się też informacja, że sieć liczy już prawie 500 sklepów. To największa jak dotąd akcja reklamowa Pepco.

- Działania marketingowe idą w parze z rebrandingiem sklepów, które mają jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom klientów. Wprowadzane zmiany wpłyną m.in. na ułatwienie nawigacji podczas zakupów, odświeżenie, uproszczenie i unowocześnienie materiałów komunikacyjnych czy zapewnienie kącików do zabawy dla najmłodszych - opisuje Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco Poland.

Akcja reklamowa potrwa do końca tego miesiąca. Obejmuje telewizję (dwie wersje spotu emitowane m.in. w największych stacjach), prasę, outdoor i internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja V&P.

Dołącz do dyskusji: Pepco reklamuje „więcej za mniej... codziennie!” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ha ha ha
no czad... genialne, nowatorskie.. aż chce mi sie szukać pepco...
Ciekawe tylko czyja to była koncepcja na taką beznadziejną realizację - agencji czy pepco? :)
odpowiedź
User
konsument
więcej za mniej ... już wiem Netto
odpowiedź