Pentor Research International zmienia logo
Agencja badawcza Pentor wprowadza nowy znak handlowy. Jest to częśćglobalnej zmiany oprawy wizualnej, jaka następuje w sieci ResearchInternational.
Nowy znak handlowy Pentor Research International nosi nazwęInnovation Sphere i ma podkreślać wizerunek zarówno sieci, jak iwszystkich należących do niej firm jako instytucji godnychzaufania, szczególnie w zakresie badań rynkowych służącychinnowacji. Logo składa się z trzech głównych elementów: globuodzwierciedlającego wiarę organizacji w siłę marketingu,przeplatających się wstęg symbolizujących sens pracy zespołowej iwymiany wiedzy na całym świecie oraz strzałek oznaczającychzaangażowanie w rozwój.
- Wraz z redefinicją naszej organizacji, umacniamy swójwizerunek w obszarze innowacji, który był podstawą naszych sukcesówprzez ostatnie 30 lat - uzasadnia zmianę identyfikacji wizualnejBob Meyers, CEO Research International.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Pentor Research International zmienia logo