Paweł Tkaczyk: przegląd nowoczesnych metod budowania marki (wideo)
Co to znaczy „silna marka”? - użytkowników Facebooka nie może się powstrzymać przed używaniem go w łóżku - sprawdzają ścianę tuż przed zaśnięciem lub zaraz po obudzeniu. Potrafisz utkwić w głowie Twoich klientów tak mocno, by brali Cię ze sobą do łóżka? A po czym poznać, że Cię dobrze zapamiętali w gąszczu reklam? Pokażę Ci rzeczy, które sprawią, że klienci będą krzyczeć. Nie ma lepszego miernika skuteczności. Potrafisz tak?
Na te pytania odpowiada Paweł Tkaczyk (agencja Midea) w prezentacji, którą przedstawił w Gdańsku podczas szóstej edycji konferencji infoShare.
Patronem medialnym wydarzenia był portal Wirtualnemedia.pl
Dołącz do dyskusji: Paweł Tkaczyk: przegląd nowoczesnych metod budowania marki (wideo)