Paweł Mazurek na czele Takeads w Mitgo
Firma MarTech i EdTech Mitgo uruchomiła usługę reklamy natywnej TakeAds. Szefem nowego biznesu został Paweł Mazurek.
Paweł Mazurek ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się on w marketingu internetowym, sztucznej inteligencji, big-data, data science i branży e-commerce, pomagając wielu markom w ekspansji zagranicznej. Doświadczenie zdobył ponadto, wspierając firmy międzynarodowe w regionach EMEA i CIS.
Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Paweł posiada praktyczne i akademickie doświadczenie, które pozwala na trafną ocenę potencjału organizacji w zakresie rozwoju międzynarodowego, co przekłada się na precyzyjny wybór produktów i usług umożliwiających ekspansję marki. W przypadku Takeads jest to kluczowe, ponieważ firma ma szansę zrewolucjonizować rynek reklamy natywnej na całym świecie. Dlatego na lidera tego projektu wybraliśmy eksperta w zakresie budowania struktur produktowych i sprzedażowych organizacji, który potrafi skutecznie rozwinąć działalność startupu, jak i dojrzałej organizacji - opowiada Alexander Bachmann, prezes Mitgo.
Dołącz do dyskusji: Paweł Mazurek na czele Takeads w Mitgo