„Otwieracz” reklamuje piwo Żywiec w internecie (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Otwieracz Żywca”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Gong.
Motywem przewodnim internetowej kampanii Żywca jest wyjątkowy otwieracz - urządzenie działające na zasadzie tzw. maszyny Goldberga, w której wprawienie w ruch rozpoczyna serię zdarzeń, z których każde kolejne jest wynikiem interakcji między poszczególnymi elementami. Pokazujące to reklamy mają w pomysłowy i zabawny sposób podkreślać, że na proste czynności, takie jak np. otwarcie butelki, można spojrzeć z niecodziennego punktu widzenia i nadać im nowe znaczenie.
Na facebookowym fanpage’u piwa Żywiec udostępniono aplikację konkursową, w której zadaniem uczestników jest otwarcie wirtualnej butelki Żywca. Każdego z 20 dni trwania zabawy do wygrana jest iPad Mini oraz 10 zestawów piwnych. Konkurs wspierają reklamy emitowane m.in. na największych portalach oraz witryna otwieracz.zywiec.com.pl.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Gong. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Otwieracz” reklamuje piwo Żywiec w internecie (wideo)