SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OS3 multimedia rozpoczyna współpracę z Pollena

Zaprojektowaniem i wykonaniem prezentacji multimedialnej, agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła współpracę z Fabryką Opakowań Kosmetycznych Pollena S.A. Agencja została wyłoniona w dwustopniowym konkursie ofert, do którego stanęło pięć agencji.

Prezentacja skierowana jest do potencjalnych klientów i kooperantów firmy. W związku z tym postawiono w niej nacisk na informacje niezbędne dla tej konkretnej grupy docelowej. W odróżnieniu od prezentacji np. dla ostatecznych odbiorców kosmetyków jej budowa bazuje na pokazaniu, szczegółowych danych technicznych związanych z opakowaniami, ich właściwościami oraz technologią ich wytwarzania. Zadaniem prezentacji jest również zainteresowanie odbiorców szeroką i przystępną ofertą oraz pokazanie im drogi od projektu do ekspozycji gotowego produktu w sklepie. Specjalnie na potrzeby tej prezentacji nakręcony został film, który "oprowadza" widza po całej fabryce. Odwiedzamy między innymi działy projektowania, marketingu, produkcji oraz kontroli jakości.

"Film jest niezwykle ważną częścią prezentacji, ponieważ uwiarygodnia to, co mamy do przekazania. Pokazuje prawdziwe oblicze naszej firmy, to jak pracujemy, jakie utrzymujemy standardy i poziom produkcji. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu agencji stworzyliśmy produkt w pełni odpowiadający naszym oczekiwaniom. Wiedza przedstawicieli OS3 multimedia sprawiła, że każdy element ukierunkowany jest na właściwą grupę docelową, jaką w naszym przypadku są menadżerowi ds. zakupów i marketingu podejmujący decyzję o opakowaniu swojego produktu - kosmetyku lub innego wyrobu chemicznego lub spożywczego, co przesądza o skuteczności przekazu. Również ściśle określone połączenie funkcji prezentacji firmy z prezentacją produktu tworzy spójną i wyczerpującą całość. " - powiedziała Joanna Prażanowska dyrektor ds. sprzedaży i marketingu F.O.K. Pollena S.A..

"Klienci coraz częściej sięgają do nowych, bardziej efektywnych form prezentowania swojego dorobku, poszukują efektownych i skutecznych narzędzi dotarcia do odbiorców. My pomagamy im w podjęciu najlepszej decyzji, wybraniu optymalnego rozwiązania zarówno z punktu widzenia jego efektywności, jak i budżetu. F.O.K. Pollena S.A. jest doskonałym przykładem firmy, która rozwijając się zadecydowała o zmianie dotychczasowych strategii i postawiła na multimedialną formę prezentacji. Drukowane plakaty zastąpił film, a papierowe katalogi płyty CD. Efektem tego jest nie tylko zdecydowane ograniczenie kosztów, ale również budowanie lepszego wizerunku firmy wśród odbiorców." - powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Prezentacja stanie się jedną z przygotowanych przez F.O.K. Pollena S.A. form promocji firmy na wrześniowym, jubileuszowym 30 - tym Międzynarodowym Salonie Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK 2003 w Poznaniu. Zastąpi ona dotychczasowe materiały drukowane i stanie się interaktywną wizytówką F.O.K. Pollena S.A. - firmy nowoczesnej, wykorzystującej maksymalnie możliwości nowoczesnych form promocji. Goście Salonu, którzy zainteresują się działalnością F.O.K. Pollena S.A. będą mogli zatrzymać prezentację i dokładnie zapoznać się z całą jej zawartością.

Dołącz do dyskusji: OS3 multimedia rozpoczyna współpracę z Pollena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl