"Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś z Tomaszem Hajto
Pod hasłem „Orły Harnasia” ruszyła kampania telewizyjna piwa Harnaś (Carlsberg Polska), nawiązująca do zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata. Działania przygotowały Red8 Advertising, Propeller Film, Deep Blue Production i Initiative.
Nowy spot reklamowy w pierwszej części informuje o trwającej loterii marki "Rekordowa kumulacja", w ramach której do zdobycia są darmowe puszki lub butelki piwa.
Druga część spotu nawiązuje do sportowych emocji na stadionie piłkarskim. Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców, tytułowych „Orłów Harnasia”.
W ramach tej kampanii nawiązano współpracę z komentatorem sportowym Tomaszem Hajto. Aktywacje z jego udziałem pojawią się w internecie, m.in. na Facebooku marki. Harnaś będzie miał również swoją sekcję na stronie internetowej "Przeglądu Sportowego" i zakładkę w serwisie Onet.pl.
Akcję uzupełnią materiały POSM oraz aktywacje w punktach sprzedaży (do wygrania będą flagi Orłów Harnasia). Ruszą one jeszcze przed majówką.
Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: "Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś z Tomaszem Hajto
Jak nic zarżnięte.