Orlen reklamuje własne przekąski hasłem „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen"
PKN Orlen wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen". Koncern reklamuje promocyjną ofertę przekąsek z menu StopCafe.
Celem akcji jest zachęcenie kierowców do skorzystania z bogatej oferty gastronomicznej na stacjach Orlen. Przez cały miesiąc klienci tankujący paliwo za minimum 100 zł będą mogli zakupić wrapa za jedyne 5 zł.
Akcji towarzyszy 30-sekundowy film promocyjny. Kampania obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i w internecie, formę outdoor, a także własne kanały PKN Orlen, w tym nośniki POS na stacjach koncernu.
Komunikacja kampanii „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen", którą od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Grey, przy współpracy z domem mediowym Sigma Bis.
Promocje
Dołącz do dyskusji: Orlen reklamuje własne przekąski hasłem „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen"
Pora przesiąść się na rower.
Kupując nawet orlenowskie paliwo na innych stacjach owszem - daję im zarobić na marży hurtowej, ale nie mam innego wyjścia. Jednak wybierając inna niż orlenowska stację nie daję im marży detalicznej. Nie daję im zarobić na dodatkach do paliwa jak zakupy spożywcze, kawa, ciepłe posiłki, lody, napoje (które wbrew pozorom są dużym odsetkiem zysku stacji). Tak więc wbrew PiSowskim mieszaczom w głowach wybieranie innych stacji ma sens. Urywa się temu CPNowi naszych czasów duży kawałek tortu. Tan, na który mamy wpływ.
Na Orlen tylko siusiu...