Surrealistyczna reklama na motywach „Black Mirror” (wideo)
Motyw społeczeństwa stale obserwującego się i poddającego ocenom, znany z serialu „Black Mirror”, wykorzystał Optrex, producent środka przeciw wysuszeniu oka. Spot nakręcił Owen Harris, reżyser „Black Mirror”.
„Black Mirror” to brytyjski serial science fiction, osadzony w klimacie postapokaliptycznym. Przedstawia wizje świata przyszłości, zdominowanego przez technologię i zdehumanizowanego. W jednym z odcinków trzeciego sezonu produkcji pokazano społeczeństwo pod całkowitą kontrolą „sieci społecznościowych”. W zależności od ocen wystawionych przez innych, ludziom odbierano nawet podstawowe prawa. Tym wątkiem zabawili się twórcy reklamy środka przeciw wysychaniu oka Optrex.
W spocie widzimy ludzi, którzy w miejsce oczu mają ekrany smartfonów. Przez nie dużo lepiej widzą innych, "skanują" wzrokiem i natychmiast mają o nich komplet informacji. Jednak nawet doskonałe ekrany narażone są na wysuszenie, czemu zapobiegać ma reklamowany Optrex.
Za reżyserię spotu odpowiada Owen Harris, który tworzył również „Black Mirror”. Kreację stworzyła agencja Havas London, produkcją zajęło się studio Outsider.
Dołącz do dyskusji: Surrealistyczna reklama na motywach „Black Mirror” (wideo)