On Board i Think Kong przygotują edukacyjną kampanię Kruszwicy
Grupa On Board rozpoczyna współpracę z Zakładami Tłuszczowymi „Kruszwica”, producentem m.in. oleju Kujawskiego. Należące do niej agencje On Board Ecco Network i Think Kong zajmą się akcją edukacyjną na temat tłuszczów w diecie.

Agencje zostały wybrane do tego zlecenia w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Umowa obejmuje stworzenie i realizację kampanii edukacyjnej dotyczącej tłuszczów w diecie.
Za działania PR odpowiada On Board Ecco Network, za komunikację w social mediach, w tym również zaprojektowanie strony www odpowiedzialna jest agencja Think Kong.
Projekt obsługuje zespół Izabeli Sałamachy z działu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting.
Kruszwica ostatnio prowadzi kampanię reklamową margarynę Smakowita - w jej spotach występują Katarzyna i Cezary Żakowie.
Dołącz do dyskusji: On Board i Think Kong przygotują edukacyjną kampanię Kruszwicy