„Olivia” z nowymi działami, layoutem i logo. Dorota Szelągowska i Leszek Talko felietonistami
W środę 11 września na rynku ukaże się odnowiony miesięcznik „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Odświeżono makietę, w piśmie pojawią się też nowi autorzy, rubryki i tematy. Pismo zyskuje lifestylowy charakter, ma być pozycjonowane w segmencie premium.
„Olivia” ma teraz częściej zajmować tematami społecznymi. Jedną z nowych rubryk jest „Temat na czasie", który dotyczy aktualnego zagadnienia społecznego. W tym wydaniu redakcja zajmuje się tym, czy po urlopie macierzyńskim zostać z dzieckiem w domu, czy wrócić do pracy. Nowymi rubrykami są też „Trendy" (mają przedstawiać modne kierunki we wnętrzach, modzie i stylu życia) oraz „Kuchnia wege" (tutaj swoje przepisy publikuje blogerka Alicja Rokicka-Wegannerd). Pojawił się również dział Wellbeing, w którym redakcja opisuje sposoby lepszego, zgodnego z naturą życia.
Odmieniono też layout i logotyp pisma, które teraz mają być nowocześniejsze, lżejsze w odbiorze. Czcionka została powiększona. Główne działy otwierają duże zdjęcia. Bohaterkami okładek pozostają polskie gwiazdy - w tym wydaniu znalazła się na niej Marta Żmuda Trzebiatowska. Do „Olivii” od września dołączyli też nowi felietoniści: Dorota Szelągowska, która pisze o tym, co w życiu jest ważne, oraz Leszek Talko, który opisuje rzeczywistość widzianą męskim okiem.
Nowe wydanie pisma dostępne jest w cenie promocyjnej 1,99 zł (cena regularna 3,19 zł) oraz w cenie 6,99 zł - z błyszczykiem do ust. Wydanie wspiera kampania reklamowa w mediach. Profil magazynu obecny jest też od niedawna na Facebooku i Instagramie.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Olivii” wynosiła 66 739 egz.
Dołącz do dyskusji: „Olivia” z nowymi działami, layoutem i logo. Dorota Szelągowska i Leszek Talko felietonistami