Ogromne spadki na rynku miesięczników dla rodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku 2009 roku był magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mam Dziecko" w październiku 2009 r. wyniosła 68 557 egz. i była o 10 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko" (Agora), który w październiku sprzedał się w ilości 66 536 egz. (spadek o 20 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska).
październik | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mam Dziecko | 68 557 | 76 380 |
Dziecko | 66 536 | 83 750 |
Mamo, to ja | 54 992 | 97 081 |
Twoje dziecko | 48 607 | 89 879 |
Rodzice | 40 382 | 63 359 |
M jak mama | 37 779 | 45 057 |
Twój maluszek | 11 517 | 20 044 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Ogromne spadki na rynku miesięczników dla rodziców