'Ogrodowy zawrót głowy' reklamuje OBI (wideo)
Pod hasłem "Ogrodowy zawrót głowy" ruszyła telewizyjna kampania reklamowa OBI. Akcja wykorzystuje animowane spoty utrzymane w żartobliwej konwencji.
Telewizyjna kampania sieci marketów budowlanych OBI pod hasłem "Ogrodowy zawrót głowy" reklamuje wprowadzany w nich do sprzedaży asortyment ogrodowy. W akcji są wykorzystywane spoty animowane są 2D, które przedstawiają żartobliwe rozmowy domów na temat nowych produktów dostępnych w OBI.
Akcja od 22 kwietnia jest prowadzona m.in. w kanałach TVP1, TVP2, TVN, Polsat Sport, Discovery i Animal Planet. Kreację kampanii, zaplanowanej do końca kwietnia, przygotowała agencja Szwejkowski, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: 'Ogrodowy zawrót głowy' reklamuje OBI (wideo)