SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem w listopadzie, w grupie komercyjnej na czele TVN. Eurowizja Junior 2019 i „M jak miłość” hitami

Nowym liderem oglądalności w listopadzie br. w 4+ została TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły finał Eurowizji Junior 2019, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2019 roku zajęła TVP1, która w analogicznym okresie rok wcześniej była druga. Średni dobowy udział tego kanału względem listopada 2018 roku zwiększył się o 3,47 proc. i wyniósł 10,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,37 proc. do 9,17 proc.

Podium uzupełnia TVN, który rok wcześniej był liderem. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,72 proc., po spadku względem listopada ub.r. o 13,58 proc. - największym w top 10.

Na czwartej lokacie uplasowała się TVP2 (stacja ta miała 8,18 proc. udziału; w dół o 3,54 proc.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 38,06 proc. w listopadzie 2018 roku do 36,21 proc. w listopadzie 2019 roku.

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,34 proc., po spadku o 7,07 proc.

W czołowej dziesiątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: TV4 (4,02 proc.; spadek o 9,26 proc.), TV Puls (3,94 proc.; + 16,57 proc.), TVP Info (3,76 proc.; + 5,03 proc.), TVN7 (3,06 proc.; - 6,13 proc.) i TTV (2,37 proc.; + 16,75 proc. - największy w top 10).

TVN na czele w grupie komercyjnej

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,51 proc., po spadku o 14,23 proc.

Drugą pozycję zajął Polsat. Jego wynik w listopadzie br. zmniejszył się o 5,76 proc. do 10,14 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (+ 2,40 proc. do 7,26 proc.), a oczko niżej znalazła się TVP1 (+ 0,31 proc. do 6,51 proc.).

W grupie wiekowej 16-59 liderem też był TVN (w dół o 13,43 proc. do 10,38 proc.).

Hitem Konkurs Piosenki Eurowizja Junior

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził pokazany 24 listopada finał 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. W TVP1 miał on średnio 5 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 36,58 proc. Dodatkowo w TVP ABC Eurowizję Junior 2019 śledziło średnio 280 tys., a w TVP Polonia było to 99 tys.

Na drugiej pozycji uplasował się odcinek serialu „M jak miłość” z 25 listopada, który śledziło średnio 4,88 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,44 proc.

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek nowej serii z 24 listopada śledziło średnio 3,98 mln widzów, co przełożyło się na 26,70 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” Jedynki, które 24 listopada na antenie tej stacji obejrzało 3,38 mln widzów (20,82 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 3,32 mln widzów (emisja 30 listopada; 6. pozycja). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Fakty” TVN z 3,30 mln oglądających (25 listopada) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,78 mln oglądających (3 listopada; 14. pozycja).

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 12 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Po trzy lokaty należały do programów TVP2 i TVN, a dwie - do Polsatu.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem w listopadzie, w grupie komercyjnej na czele TVN. Eurowizja Junior 2019 i „M jak miłość” hitami

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Dynamika spadku TVN rok do roku to już kolejny miesiac liczba 2-cyfrowa.
odpowiedź
User
odpowiedź
Dynamika spadku TVN rok do roku to już kolejny miesiac liczba 2-cyfrowa.


I dobrze. Mi tam nie szkoda.
odpowiedź
User
Polak
Przykre że propaganda jak w PRL u cały czas dobrze się trzyma jednak pół Polski nadal lubi tą wschodnią narrację.
odpowiedź