„Na dobre i na złe” śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” od momentu startu wiosennej ramówki ogląda średnio 4,14 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego we wszystkich głównych grupach wiekowych - 4+, 16-49 i 16-59.
Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45. Średnia widownia odcinków serialu wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 14 marca br. wyniosła 4,14 mln osób, co przełożyło się na 25,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 7 marca br. Zgromadził on przed telewizorami 4,21 mln oglądających.
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVN, który emitując wtedy końcówkę „Na Wspólnej” i „Milionerów”, osiąga 10,63 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (widowisko „Wielki test” oraz mecze piłki nożnej; 9,49 proc.), a czwarty - Polsat (nowe randkowe show „Umów się ze mną. Take me out” i film fabularny; 5,90 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zdecydowanie jest stacją pierwszego wyboru.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem