729 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls
Jesienne odcinki serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 729 tys. widzów, o 64 tys. osób mniej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2021 roku.
Telewizja Puls końcówkę szóstego i siódmy sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” nadawała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 31 sierpnia do 27 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 729 tys. osób. Przełożyło się to na 5,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,35 mln widzów w 4+.
Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 7,71 proc., a w DVB-T 16-49 - 10,64 proc.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 12 października br. Oglądało go 991 tys. osób (6,94 proc. udziału).
Produkcja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 64 tys. widzów. Od 2 września do 22 listopada ub.r. „Lombard. Życie pod zastaw 5” oglądało średnio 793 tys. widzów, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w 4+, 7,17 proc. w 16-49, 9,20 proc. w DVB-T 4+ i 12,62 proc. w DVB-T 16-49.
Produkcja wyraźnie podwyższa długookresową oglądalność stacji. Na przykład średni udział TV Puls w listopadzie br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,76 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 4,48 proc.
Stacja TV Puls w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wyższe wyniki miała telewizyjna Czwórka, która w tym czasie nadając hitowy serial „Policjantki i policjanci” miała 8,76 proc. udziału. Słabiej od TV Puls wypadły TVN7 (2,16 proc.) i TTV (1,52 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 17,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W serialu ponownie występować będą m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Dominika Skoczylas, Maciej Gisman, Rita Weinar, Dominik Dąbrowski, Mateusz Murański, Małgorzata Szeptycka, Dorota Kamińska, Maciej Gisman, Iwona Domaszewicz i Marcin Borchardt. Gościnnie w nowych odcinkach pojawią się m.in. Małgorzata Rożniatowska i Krzysztof Hanke.
Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.
Dołącz do dyskusji: 729 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls