SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

729 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls

Jesienne odcinki serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 729 tys. widzów, o 64 tys. osób mniej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2021 roku.

Telewizja Puls końcówkę szóstego i siódmy sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” nadawała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 31 sierpnia do 27 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 729 tys. osób. Przełożyło się to na 5,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,35 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 7,71 proc., a w DVB-T 16-49 - 10,64 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 12 października br. Oglądało go 991 tys. osób (6,94 proc. udziału).

Produkcja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 64 tys. widzów. Od 2 września do 22 listopada ub.r. „Lombard. Życie pod zastaw 5” oglądało średnio 793 tys. widzów, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w 4+, 7,17 proc. w 16-49, 9,20 proc. w DVB-T 4+ i 12,62 proc. w DVB-T 16-49.

Produkcja wyraźnie podwyższa długookresową oglądalność stacji. Na przykład średni udział TV Puls w listopadzie br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,76 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 4,48 proc.

Stacja TV Puls w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wyższe wyniki miała telewizyjna Czwórka, która w tym czasie nadając hitowy serial „Policjantki i policjanci” miała 8,76 proc. udziału. Słabiej od TV Puls wypadły TVN7 (2,16 proc.) i TTV (1,52 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 17,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W najbliższym czasie wystartują zdjęcia do ósmego sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który emitowany będzie wiosną 2021 roku.

W serialu ponownie występować będą m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Dominika Skoczylas, Maciej Gisman, Rita Weinar, Dominik Dąbrowski, Mateusz Murański, Małgorzata Szeptycka, Dorota Kamińska, Maciej Gisman, Iwona Domaszewicz i Marcin Borchardt. Gościnnie w nowych odcinkach pojawią się m.in. Małgorzata Rożniatowska i Krzysztof Hanke.

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Dołącz do dyskusji: 729 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan tv
Siódemka 3% w komercyjnej, przy takiej konkurencji, brawo. Myślałem że będzie gorzej.
odpowiedź
User
seba
oglądalnośc jest jedna, w jaki sposób ja coś oglądam nie powinien mieć znaczenia ... NTC kablówka, satelita platforma
odpowiedź
User
hmm
Odcinki są coraz gorsze, wiec sezon 8 bedzie prawdopodobnie ostatni.
odpowiedź