Polsat Cafe nowym liderem wśród kanałów lifestylowych we wrześniu. TVP Kobieta na podium
We wrześniu 2022 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Cafe, który wyprzedził Polsat Play i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał TVP Kobieta, który awansował na podium - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym we wrześniu 2022 roku wyniósł 0,57 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do września 2021 roku wynik zwiększył się o 50 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z pierwszego na drugie miejsce spadł Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,49 proc. (spadek o 9,26 proc.).
TVP Kobieta na podium
Podium, z udziałem wynoszącym 0,36 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z piątej lokaty. Wynik kanału wzrósł o 71,43 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Z kolei największą stratę zanotował kanał TVN Style, który w zestawieniu spadł z miejsca drugiego na czwarte. Jego wynik zmalał o 20,93 proc. do 0,34 proc.
Polsat Play wyprzedził TVN Style w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału Polsat Play, który w tym ujęciu wyprzedził TVN Style. Jego udział wyniósł 0,50 proc., po spadku o 18,03 proc.
Na drugą lokatę (a trzeciej) awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem września 2021 roku spadł o 4,17 proc. do 0,46 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style, który przed rokiem był liderem (w dół o 32,26 proc. do 0,42 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Największym wzrostem pochwalić się mógł tutaj kanał E!Entertainment. Udział stacji zwiększył się o 200 proc. do 0,03 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Cafe nowym liderem wśród kanałów lifestylowych we wrześniu. TVP Kobieta na podium