TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych, Polsat Seriale zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych we wrześniu 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich we wrześniu 2022 roku wyniósł 1,48 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,50 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,07 proc., po spadku o 10,83 proc.
Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,57 proc. (w dół o 1,72 proc.).
Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 26. na 20. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja AXN White - było to 54,55 proc. do 0,05 proc. Kanał spadł z pozycji 20. na 25.
Rynek kanałów filmowo-serialowych spadł o 7 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 7,83 proc. Względem września 2021 roku spadek wyniósł 6,90 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu 2022 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,72 proc., po wzroście o 2,38 proc.
Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,99 proc. udziału; w dół o 15,38 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,66 proc.; - 4,35 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,12 proc., pochwalił się mógł kanał Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej stracił AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,04 proc. (spadek o 7,37 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych, Polsat Seriale zyskał najwięcej