„36,6” zyskało 190 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 1,07 mln widzów, o 190 tys. osób więcej niż pierwsza edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 24 lutego 2018 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 1,07 mln widzów, co przełożyło się na 7,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,15 mln osób.
Dla porównania, pierwszy sezon „36,6” pokazywany wiosną ub.r. po trzech odcinkach śledziło średnio 877 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,18 proc. udziału w 4+, 9,18 proc. w 16-49 oraz 9,08 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja zyskała 190 tys. widzów, ale minimalnie zmniejszyła swoje udziały w rynku.
TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która pokazuje wówczas gł. konkursu PŚ w skokach narciarskich (raz wyemitowano magazyn „Olimpijski dzień”), co przekłada się na 21,98 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. końcówka „SuperPsa”, „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 10,40 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport”, kulisy „Postaw na milion” oraz początek „Postaw na milion”; 6,07 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest trzeci.
Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „36,6” zyskało 190 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
No i słusznie.