Ogilvy PR zajmie się obsługą Bacardi Group w Europie
Firma alkoholowa Bacardi Group zatrudniła Ogilvy PR jako wiodącą agencję do obsługi public relations w całej Europie.
Agencja zajmie się działaniami z zakresu tzw. consumer PR dla wszystkich marek znajdujących się w ofercie Bacardi Group: rumu Bacardi, ginu Bombay Sapphire, wódki Grey Goose w całej Europie.
Pracę Ogilvy PR w regionie nadzorować będzie biuro tej agencji w Londynie.
Wcześniej Bacardi na terenie Europy współpracowało z różnymi agencjami PR - głównie na zasadach projektowych, w zależności od marki i kraju.
Nawiązanie współpracy z Ogilvy PR jest efektem przetargu, w którego końcowym etapie uczestniczyły cztery agencje. Marketer nie podał nazw pozostałych trzech. Wiadomo jedynie, że wśród nich były dwie agencje, z którymi wcześniej Bacardi pracowała i dwie, które dla marketera nie pracowały.
Firma szukała agencji sieciowej, działającej w całej Europie.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy PR zajmie się obsługą Bacardi Group w Europie