Odświeżona Heyah: komunikator Freeyah i nowa kampania (wideo)
W ofercie Heyah pojawiła się aplikacja Freeyah umożliwiająca darmową komunikację. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez PTC wspólnie z firmami G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
Z Freeyah mogą korzystać zarówno użytkownicy Heayah, jak i innych sieci komórkowych. Aplikacja pozwala prowadzić rozmowy głosowe w technologii VoIP oraz wymieniać wiadomości tekstowe.
Aktywowanie Freeyah polega na wpisaniu swojego numeru telefonu, a następnie kodu otrzymanego SMS-em. Natomiast użytkownicy Heyah korzystający z pakietu Non Stop L (600 MB za 15 zł) lub Non Stop XL (1200 MB za 25 zł) nie będą płacić za transmisję danych związaną z korzystaniem z aplikacji ani nie będzie to odliczane od ich pakietów.
Freeyah została na razie udostępniona w na system Andoid. Wersja na iOS ma pojawić się za jakiś czas.
Wprowadzenie aplikacji wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Poczuj nowy wymiar internetu”, w której po raz pierwszy logo Heyah pojawia się z nowej wersji kolorystycznej, zapowiadanej już pół roku temu. Teraz znak w formie charakterystycznej łapy zamiast jednolitej czerwieni składa się z różnobarwnych figur geometrycznych.
Działania reklamowe obejmują telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), kina, internet (m.in. serwisy społecznościowe), prasę oraz outdoor (reklamy na wiatach przystankowych i w pojazdach komunikacji miejskiej). Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową G7, agencjami interaktywnymi Engine i Interactive Solutions oraz domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Odświeżona Heyah: komunikator Freeyah i nowa kampania (wideo)