„Nr 1 w walce z biegunką” w kampanii Stoperanu (wideo)
Pod hasłem „Nr 1 w walce z biegunką” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Stoperanu. Akcję na zlecenie US Pharmacii przygotowały firmy Opus B, Studio Tramway i Starcom.
Trafiająca właśnie do emisji telewizyjna reklama Stoperanu pokazuje różne osoby, które mówią „Stop!” dolegliwościom żołądkowym. Jednocześnie rekomendują innym stosowanie tego leku, zbliżając jego opakowanie do kamery. W finale spotu wszyscy bohaterowie tworzą wspólnie opakowanie Stoperanu, podkreślając, jak powszechnie jest używany.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, spot wyprodukowało Studio Tramway, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Nr 1 w walce z biegunką” w kampanii Stoperanu (wideo)