Nowy wizerunek marki Reporter
„Nasza odzież kierowana jest do konkretnej grupy - ludzi młodych, wolnych, ceniących niezależność i dobrą zabawę. Kolekcje Reporter dają możliwość wyrażenia siebie poprzez kreowanie niepowtarzalnego, własnego stylu. Przedstawione nam przez całą grupę OS3 spójne ze sobą propozycje wyraźnie podkreślają te właśnie cechy naszej odzieży i mają w sobie coś z ideologii naszej marki – luz, nowoczesność, bezpretensjonalność. Bardzo podoba nam się nowatorskie podejście firmy do projektów, kompleksowa obsługa oraz świeże spojrzenie na nasz wizerunek.” – powiedział Daniel Wahl z firmy Reporter
„Wszystkie przygotowane przez OS3 group realizacje są spójne wizerunkowo. Jako eksperci w kreowaniu kompleksowych projektów wykorzystaliśmy wspólne środki wyrazu dla podkreślenia silnej osobowości marki. Stworzony przez nas serwis korporacyjno – produktowy, podobnie jak poligrafia wyraźnie podkreśla styl firmy. Przedstawienie ludzi w ruchu dodaje serwisowi dynamiki i autentyczności. Żywe, nasycone i dokładnie dobrane kolory budują harmonię, a szczególnie wyeksponowane, oryginalne detale ubrań przykuwają uwagę. „ – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
„Nasze projekty poligraficzne dla firmy Reporter bardzo wyraźnie eksponują produkty, budując wokół nich historię. Wykreowany świat, to miasto, w którym wszystko może się zdarzyć. Gdzie młodzi ludzie sami tworzą swoje realia, wywracają rzeczywistość „do góry nogami”. Nasycone kolory, świeżość i letnia energia są bez wątpienia atutami tych projektów. Wierzymy, że dzięki nim uda nam się spełnić oczekiwania obecnych oraz przyszłych klientów sklepów Reporter.” – powiedział Krzysztof Pietrek dyrektor Jotka print design i INIS fotografia.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek marki Reporter