Nowy serwis firmy Pfizer Polska
Pfizer Polska uruchomił swoją stronę internetową
Serwis zawiera ogromny zbiór informacji przeznaczonych dla 3 głównych grup odbiorców: pacjentów, lekarzy i farmaceutów oraz pracowników i kandydatów do pracy. Dla każdej z grup umieszczone są informacje pisane w stargetowany sposób, dostosowane językowo i merytorycznie do różnej wiedzy i zainteresowań odbiorców.
Zadaniem firmy Media Vision było stworzenie nowoczesnego i ciekawego graficznie serwisu zgodnego z realizowaną strategią marketingową i wytycznymi Klienta.
Główne założenia nowego serwisu: Czytelna i elegancka wizualizacja serwisu dostosowana do grup docelowych Klienta Odpowiednio rozplanowana struktura danych serwisu Ciekawa zawartość merytoryczna serwisu Łatwość dostępu do zasobów serwisu poprzez zastosowanie odpowiedniej nawigacji Szybki dostąp do zasobów informacji przy wykorzystaniu rozwiązań bazodanowych Szybka i prosta aktualizacja serwisu (Content Management System) Narzędzia i mechanizmy pozwalające na interaktywny kontakt firmy z internautami oraz utrzymujące ich lojalność
http://www.pfizer.com.pl
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis firmy Pfizer Polska