Nowy konkurs Samsung Fun Club
56 biletów lotniczych,14 telefonów Samsunga, 4 odtwarzacze mp3 Samsunga i 250 biletów do kina będzie można wygrać w konkursie Fun Metro.
Konkurs oparty jest na klubie lojalnościowym Samsung Fun Club. Obecnie należy do niego 80 tys. użytkowników. Aby móc walczyć o nagrody należy zarejestrować się w klubie na stronie http://www.funmetro.pl/. Serwis ten stworzyła i obsługuje agencja interaktywna FFCreation. Biorący udział w konkursie jeżdżą wirtualnym metrem. Poszczególne stacje należą do Samsunga oraz jego partnerów: Quicksilver/Rossignol, Cinema City i Centralwings. Na każdej z nich czeka na uczestników pytanie z dziedziny "właściciela" stacji.
Aby zwiększyć swoje szanse na wygranie nagród wystarczy "zwerbować" nowych klubowiczów, wysyłając im "bilety na metro". W czasie trwania akcji, firma planuje pozyskać około 20 tys. nowych klubowiczów.
Konkurs wesprze, przygotowana przez dom Media Contacts (MPG Media Planning Group) i agencję FF Creation, kampania internetowa oraz e-mailing. Na budżet kampanii przeznaczono około 100 tys. zł. Konkurs potrwa do 27 grudnia.
Dołącz do dyskusji: Nowy konkurs Samsung Fun Club