Nowy internetowy serwis ogłoszeniowy
We wtorek ruszyła zewnętrzna kampania reklamowa nowego serwisu ogłoszeniowego Agory
Kampania reklamowa serwisu Aaaby.pl jest prowadzona tylko w internecie, na wybranych witrynach oraz komunikatorach. Składa się z dwóch etapów - launchu ogólnego, w którym wykorzystano billboardy i pop-undery oraz z launchu produktowego, w którym są promowane 4 kategorie ogłoszeń: praca, nieruchomości auto oraz turystyka. Dotychczas serwis był promowany na portalu Gazeta.pl oraz w formie ogłoszeń drobnych w cotygodniowych dodatkach "Gazety Wyborczej": "Komputer", "Nieruchomości", "Praca", "Supermarket" oraz "Wysokie Obroty".
Właścicielem serwisu jest Agora SA - wydawca "Gazety Wyborczej" oraz właściciel portalu Gazeta.pl. Serwis zawiera około 200 tys. ogłoszeń podzielonych na 19 branż. W Aaaby.pl znajduje się przeciętnie ok. 10 tys. ofert pracy, m.in. te ukazujące się w "Gazeta Praca", poniedziałkowym dodatku "Gazety Wyborczej". W serwisie można przeszukać również bazy kluczowych agencji pośrednictwa obrotu nieruchomościami - przeciętnie jest to ok. 150 tys. ogłoszeń z rynku mieszkań, domów i gruntów.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy internetowy serwis ogłoszeniowy