Nowe Renault Clio w reklamach „uwodzi bez końca” (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną właśnie do sprzedaży nową wersję samochodu Renault Clio. Akcję, pod hasłem „Renault Clio - uwodzi bez końca”, przygotowały firmy Publicis Poland i OMD.
Spoty pokazują perypetie pary, która komunikuje się ze sobą m.in. za pomocą nowoczesnych opcji dostępnych w nowym Renault Clio. Kampania jest oparta na trzech różnych reklamach, podkreślających ciekawy design oraz inne najważniejsze atuty promowanego samochodu.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), radiu (w stacjach ogólnopolskich) oraz internecie (m.in. na głównych portalach, w serwisach VoD, na Facebooku, Instagramue, YouTubie).
Adaptacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Nowe Renault Clio w reklamach „uwodzi bez końca” (wideo)