Nowa reklama "Tiny": karteczki zamiast Magdy Stużyńskiej
Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na zmianę komunikacji reklamowej dwutygodnika "Tina". Poprzedni spot z aktorką Magdaleną Stużyńską zastąpiła reklama z lodówką z karteczkami przypominającymi o różnych sprawach.
Koncepcja nowej komunikacji oparta jest na założeniu, że czytelniczki poradników szukają odpowiedzi na pytania dotyczące ich codziennego życia, a najlepszą odpowiedzią na wszystkie pytania jest właśnie "Tina".
Nowy spot wspierać będzie sprzedaż pisma od numeru 2/2010, który ukaże się w środę 13 stycznia br. Reklama emitowana będzie na antenie TVP1, TVP2, TVN, Polsatu oraz w radiu RMF FM. Kreację nowego spotu przygotowała agencja Happy Hours, zaś media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.
Średnia sprzedaż ogółem "Tiny" w okresie od stycznia do października ub.r. wyniosła 424 075 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama "Tiny": karteczki zamiast Magdy Stużyńskiej