Nowa oprawa i nowa kampania reklamowa Cyfry+
W marcu Cyfra+ inicjuje komunikację marketingową wykorzystującąnową oprawę graficzną marki. Odświeżony styl wizualny platformynawiązuje do stylistyki telewizji Canal+, bazuje na prostokątnychformach graficznych oraz szerokiej palecie czystych, żywychkolorów.
Założeniem nowej koncepcji jest dynamizm, energia i witalnośćzawarte w przekazie wizualnym Cyfry+. Twórcą nowego stylugraficznego marki jest agencja ADAH Advertising. Odświeżona oprawawykorzystywana będzie we wszystkich nowych materiałach BTL iprodukcjach ATL.
Pierwsze produkcje przygotowane zgodnie z nowym konceptemgraficznym pojawią się w ramach wiosennej kampanii wizerunkowej. Napotrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot "Liberator", któryemitowany będzie w na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat2, TVPInfo, TVN24 i TVP Kultura oraz w kanałach własnych CANAL+ Cyfrowy.Kampania telewizyjna startuje 5 marca. Wsparciem dla przekazuwizerunkowego są materiały BTL w punktach sprzedaży oraz radiowespoty promocyjne emitowane w rozgłośniach: RMF FM, Radio Zet, Eska,Złote Przeboje, Antyradio, PIN, Radiostacja, RMF Classic, RMFMaXXX, TOK FM i Radio Jazz.
Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, a materiały BTLagencja ADAH Advertising.
Media zaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Nowa oprawa i nowa kampania reklamowa Cyfry+