SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta sponsoringowa na MTV Polska

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do oferty nowe pakiety na witrynie MTV oraz nowe propozycje sponsoringu

Nowe formy reklamy internetowej, jakie pojawiły się w serwisie MTV.pl to boksy śródtekstowe, formy rozwijane i przewijane (scroll). Dzięki temu serwis pozwala na emisje wszystkich zaawansowanych postaci reklam, włączając w to także reklamy typu videoad (streaming audio/video). Ciekawym elementem oferty sponsoringowej są dedykowane podserwisy. Na potrzeby Klienta może zostać przygotowana nowa sekcja serwisu MTV.pl wraz ze specjalną zawartością budowaną na bazie obszernych zasobów MTV - informuje nadawca.

Dla realizacji kampanii reklamowych z zastosowaniem najczęściej stosowanych form reklamy internetowej zostały przygotowane specjalne pakiety zasięgowe, które pozwalają dotrzeć nawet do 100 000 użytkowników w miesiącu.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta sponsoringowa na MTV Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl