SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Norwich Union wyda 8 mln funtów na nowa kampanię

Norwich Union wystartował z nową kampania, zwracającą uwagę na wypadki losowe, oraz będące skutkiem beztroskiego podejścia do czynników naturalnych, jak np. pogoda.

Przygotowany przez agencję Abbott Mead Vickers BBDO spot przedstawia serię pechowych zdarzeń, takich jak zalanie podłogi przez zepsutą pralkę, spadający ze ściany telewizor plazmowy, czy gradobicie niszczące szklarnię. Wypadkom towarzyszy głos, mówiący: "Przykro nam, nie możemy uchronić Cię przed pechem, ani siłami natury - takie jest życie. Ale możemy ułatwić Ci uporanie się z ich skutkami". 40-sekundowy spot kończy hasło: "Czynimy życie łatwiejszym". Jest on częścią szerszej kampanii, ukazującej w jaki sposób ubezpieczyciel może być pomocny w różnych sytuacjach życiowych, np. wyborze domu, polisy na życie, czy ofert inwestycyjnych.

Planowana na 12 tygodni emisja osiągnie największą częstotliwość w październiku, wraz z wprowadzeniem nowej ramówki telewizyjnej. Emitowane będą 2 wersje spotu, 40- i 20- sekundowa. Równocześnie prowadzona będzie kampania w prasie, radiu i Internecie.

Od następnego tygodnia Norwich Union zamierza podnieść składki ubezpieczeniowe o 10%, Decyzja jest jednym ze skutków powodzi w hrabstwach York i Gloucestershire i konieczności wypłacenia odszkodowań na sumę Ł 340 mln przez firmę Aviva, właściciela NU.

Dołącz do dyskusji: Norwich Union wyda 8 mln funtów na nowa kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl