Norwich Union wyda 8 mln funtów na nowa kampanię
Norwich Union wystartował z nową kampania, zwracającą uwagę na wypadki losowe, oraz będące skutkiem beztroskiego podejścia do czynników naturalnych, jak np. pogoda.
Przygotowany przez agencję Abbott Mead Vickers BBDO spot
przedstawia serię pechowych zdarzeń, takich jak zalanie podłogi
przez zepsutą pralkę, spadający ze ściany telewizor plazmowy, czy
gradobicie niszczące szklarnię. Wypadkom towarzyszy głos, mówiący:
"Przykro nam, nie możemy uchronić Cię przed pechem, ani siłami
natury - takie jest życie. Ale możemy ułatwić Ci uporanie się z ich
skutkami". 40-sekundowy spot kończy hasło: "Czynimy życie
łatwiejszym". Jest on częścią szerszej kampanii, ukazującej w jaki
sposób ubezpieczyciel może być pomocny w różnych sytuacjach
życiowych, np. wyborze domu, polisy na życie, czy ofert
inwestycyjnych.
Planowana na 12 tygodni emisja osiągnie największą częstotliwość w
październiku, wraz z wprowadzeniem nowej ramówki telewizyjnej.
Emitowane będą 2 wersje spotu, 40- i 20- sekundowa. Równocześnie
prowadzona będzie kampania w prasie, radiu i Internecie.
Od następnego tygodnia Norwich Union zamierza podnieść składki ubezpieczeniowe o 10%, Decyzja jest jednym ze skutków powodzi w hrabstwach York i Gloucestershire i konieczności wypłacenia odszkodowań na sumę Ł 340 mln przez firmę Aviva, właściciela NU.
Dołącz do dyskusji: Norwich Union wyda 8 mln funtów na nowa kampanię