NJU.mobile z 353 tys. klientów, Orange Open z 286 tys.
Na koniec ub.r. oferowana przez Orange Polska taryfa NJU.mobile miała 353 tys. użytkowników. Natomiast z oferty Orange Open korzystało 286 tys. klientów.
Taryfa NJU.mobile została wprowadzona pod koniec kwietnia ub.r. (zobacz jej szczegóły). Do końca czerwca pozyskała 80 tys. klientów, na koniec września miała ich już 203 tys., a na koniec grudnia - 353 tys. W tej ostatniej grupie 74 tys. korzysta z opcji abonamentowej, a 279 tys. z opcji na kartę.
69 proc. użytkowników NJU.mobile to osoby przychodzące z innych sieci. Tym samym dzięki ofercie Orange Polska pozyskało 243 tys. nowych klientów.
Intensywna kampania reklamowa NJU.mobile, której bohaterem był zabawny animowany stworek z gitarą (obejrzyj kilka spotów), sprawiła, że wspomagana rozpoznawalność marki od maja do grudnia wzrosła z 50 do 77 proc.
Z kolei dostępna od kwietnia 2012 roku taryfa Orange Open - obejmująca minimum dwie różne usługi z telefonii stacjonarnej i komórkowej, internetu oraz telewizji - na koniec ub.r. miała 286 tys. klientów, wobec 125 tys. w połowie ub.r. i 33 tys. na koniec 2012 roku. Oznacza to, że w ciągu roku ich liczba zwiększyła się ponad ośmiokrotnie.
Orange Polska zakłada, że za dwa lata z różnych ofert łączących po kilka usług będzie korzystać połowa klientów abonamentowych sieci.
Dołącz do dyskusji: NJU.mobile z 353 tys. klientów, Orange Open z 286 tys.