Nike zachęca do ćwiczeń w czasie kwarantanny w kampanii „Play for the World”. W reklamie LeBron James, Ramla Ali i Sara Hughes
Na czas niemal ogólnoświatowego "lockdownu" Nike przygotowała kampanię zachęcającą do aktywności fizycznej w domowych warunkach.
W spocie reklamowym „Play for the World” wzięły udział gwiazdy sportu, jak LeBrona James, Ramla Ali i Sara Hughes. Profesjonaliści na zdjęciach pokazują, jak ćwiczą w czterech ścianach domów. Spot wieńczy hasło „To nasza szansa. Graj dla świata”.
To kolejna odsłona kampanii Nike poświęconej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa, pod hasłem „Play for the World”. W drugiej połowie marca marka opublikowała spot, w którym Cristiano Ronaldo, Michael Jordan i Tiger Woods apelowali o odpowiedzialne i rozsądne zachowanie w okresie rozprzestrzeniania się SARS-CoV-2.
Kampania została przygotowana na potrzeby mediów społecznościowych przez agencję Wieden+Kennedy Portland.
Dołącz do dyskusji: Nike zachęca do ćwiczeń w czasie kwarantanny w kampanii „Play for the World”. W reklamie LeBron James, Ramla Ali i Sara Hughes