Nicolette Senye client service director dentsu Polska
Nicolette Senye awansowała na stanowisko client service director pionu Media & Performance w dentsu Polska. W firmie pracuje od 2014 roku.
Nicolette Senye z grupą dentsu Polska związana jest od 2014 roku, gdzie początkowo pełniła rolę communication managera, następnie group account director, a przez ostatni rok client partnera.
Wraz z objęciem nowej roli będzie tworzyć grono liderów zarządzających strukturą mediową w dentsu Polska.
Nicolette Senye posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, zaczynając w agencji ZenithOptimedia jako junior TV buyer, następnie senior media planner, a kończąc na stanowisku communication manager.
W swojej karierze zawodowej była odpowiedzialna za przygotowanie strategii mediowych, analiz konkurencji i rynku, planowanie i zakup mediów do kampanii i koordynowanie pracą dużych zespołów. Prowadziła działania mediowe m.in. dla firm takich jak Ferrero, mBank, Empik, Agata, Burger King, Kerry Foods, Formatex, Schiseido, Maspex, PKO BP, Hochland, Indykpol czy Electrolux.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Wraz z objęciem nowych zadań przez Nicolette zakończyliśmy proces budowania zespołu liderów Media & Performance Service Line, do którego należy wraz ze mną Marta Kulik-Jastrzębska, media operations officer i Małgorzata Niska, media strategy & product development director. Mając tak silny team jestem pewien, że wspólnie zadbamy o jeszcze lepszą jakość usług świadczonych naszych klientom, jak również usprawnimy, uprościmy i mocno zintegrujemy cały zespół mediowy w dentsu – mówi Jacek Celiński, head of media & performance line.
– Cieszy mnie również fakt, że za kluczowe kompetencje odpowiadają w dentsu kobiety, które konsekwentnie budują swoją karierę w ramach organizacji, poprzez w pełni zasłużone awanse wewnętrzne – kontynuuje Celiński.
Dołącz do dyskusji: Nicolette Senye client service director dentsu Polska