Nestea wraca po kilku latach z kampanią rekalmową "Smak wolności"
Marka napojów Nestea (Grupa Maspex) po kilkuletniej przerwie wznawia komunikację marketingową kampanią "Smak wolności".
Nowa komunikacja Nestea skupia się na relaksie, który płynie z orzeźwienia. Reklama prezentuje korzyści z picia napoju podczas stresującego dnia w biurze.
Nestea reklamowana jest w telewizji oraz na YouTube. To pierwsza kampania marki po powrocie na polski rynek. Ostatnią dużą aktywnością marketingową marki była przygotowana w 2015 roku kampania pod hasłem „Weź łyk wolności!”. Za jej realizację odpowiadały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Maspex przejął w lutym tego roku licencję na markę Nestea od Hoop Polska. Na bazie umowy licencyjnej spółki z Grupy Maspex posiadają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom.
Nowa kampania "Smak wolności" jest adaptacją globalnej kreacji. Na polskim rynku za działania odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Nestea wraca po kilku latach z kampanią rekalmową "Smak wolności"