RiverWood wygrała przetarg NeoNail na organizację loterii „Wygraj swój kolor”
W wyniku wygranego przetargu agencja RiverWood marketing zajęła się organizacją loterii konsumenckiej „Wygraj swój kolor” dla marki NeoNail (należącej do Cosmo Group). Zabawa trwa od 7 maja do 3 czerwca.
Główną nagrodą w loterii „Wygraj swój kolor” jest Fiat 500, którego losowanie odbędzie się 4 czerwca. Do zdobycia w każdym tygodniu są skutery Vespa Primavera 50 4 T), a codziennie dodatkowo 10 nagród (1 aparat fotograficzny Instax i 9 zestawów lakierów hybrydowych). Loteria ma charakter instant-win, czyli zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną.
Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów marki NeoNail za kwotę minimum 50 zł i rejestracja paragonu na stronie internetowej loteria.neonail.pl.
Agencja RiverWood marketing odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację. Z ramienia agencji koordynacją projektu zajmie się Sandra Gbiorczyk, senior account executive.
Dołącz do dyskusji: RiverWood wygrała przetarg NeoNail na organizację loterii „Wygraj swój kolor”