SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nasic reklamowany jako „aerozol do nosa z dużym plusem” (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa nasic, aerozolu do nosa produkowanego przez Nepentes Pharma. Akcję przygotowały firmy Swiift creative marketing i Star Media.

Kampania aerozolu nasic podkreśla, że dzięki zawieraniu kompozycji dwóch substancji czynnych nie tylko pomaga on szybko odetkać nos, ale przyspiesza też proces regeneracji błony śluzowej nosa. Ponadto reklama pod hasłem „nasic: aerozol do nosa z dużym plusem” informuje, że produkt jest dostępny w wersji dla dzieci.

Spot od połowy lutego jest emitowany w kanałach TVP 1, TVP 2, TVP Seriale, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Polonia, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat Cafe, TV4, Superstacja, Polsat Film, Polsat News i TV Puls oraz stacjach tematycznych z oferty Atmediów. Adaptacją reklamy na polski rynek zajęła się agencja Swiift creative marketing, a media zaplanował i kupił dom mediowy Star Media.

 

Dołącz do dyskusji: nasic reklamowany jako „aerozol do nosa z dużym plusem” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Halinka
nasicaj mi do nosa
odpowiedź
User
klimek
Ale "kreatywna" reklama ;) I do tego czegoś trzeba było aż brać agencję :) ;)
odpowiedź
User
joanka
To antyreklama , bo aktorka ma wymowę taką, jakby nadal dusił ją katar. i do tego beznadziejnie się szczerzy.
odpowiedź