Maślanka Mrągowska reklamowana hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem"
W nowej kampanii Maślanka Mrągowska (SM Mlekpol) pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków. Akcję pod hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem" przygotowała Red8 Digital.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/maślankamrągowska-655.jpg)
Kampania „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem" swoim zasięgiem obejmuje media społecznościowe oraz reklamy display.Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi. SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków, którzy wyjaśnią wagę i zalety wspólnych posiłków.
W ramach zintegrowanych działań w polskich miastach na billboardach oraz citylightach pojawią się materiały zachęcające do wspólnego gotowania i spożywania posiłków.
W działaniach wezmą udział również influencerzy. Baza przepisów w serwisie Niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny.
Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.
Dołącz do dyskusji: Maślanka Mrągowska reklamowana hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem"