SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Transmisje sportowe i „Teleexpress” na czele telewizyjnych hitów 2017 roku (raport)

W zeszłym roku największą telewizyjną widownię zgromadziła transmisja eliminacyjnego meczu piłki nożnej do Mundialu w Rosji 2018 pomiędzy Polską, a Czarnogórą, a na drugim miejscu uplasował się „Teleexpress”. Wśród 200 topowych tytułów 81 miejsc to pozycje wyemitowane przez Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w zeszłym roku zgromadził eliminacyjny mecz piłki nożnej do MŚ Rosja 2018 pomiędzy Polską, a Czarnogórą, który odbył się 8 października. W Polsacie oglądało go średnio 8,50 mln osób (1-minutowy zasięg tej relacji wyniósł 13,85 mln widzów). Średni udział stacji w tym czasie wyniósł 52,97 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Teleexpress”, którego wydanie z 6 stycznia (pokazane wyjątkowo o 17.52) oglądało 7,22 mln widzów (zasięg na poziomie 7,87 mln), co przełożyło się na 43,89 proc. udziału. Jak wynika z informacji przekazanych nam przez TVP, jest to najwyższa widownia tego serwisu od 6 stycznia 2014 roku.

Podium uzupełnia transmisja finałowego konkursu prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni w skokach narciarskich. Zawody z Bischofshofen śledziło średnio 6,91 mln widzów TVP1 (RCH - 12,21 mln), co przełożyło się na 41,27 proc. udziału.

Na czwartym miejscu uplasował się serial „M jak miłość”, który 2 stycznia w TVP2 miał 6,65 mln widzów (RCH - 7,92 mln), co przełożyło się na 39,88 proc. udziału.

Czołową piątkę uzupełnia towarzyski mecz Polaków z Urugwajem, który odbył się 10 listopada. W TVP1 miał on średnio 5,69 mln osób (RCH - 10,57 mln) i 36,69 proc. udziału.

Szósta lokata należała do konkursu skoków na MŚ w Lahti. Zawody transmitowane w Jedynce 25 lutego śledziło 5,61 mln widzów (RCH - 9,50 mln; 42,09 proc. udziału).

W rankingu 200 najchętniej oglądanych programów najwięcej - 81 - pozycji zajęły filmy pokazane w Polsacie. 50 lokat należało do TVP1, 39 - do TVN, 27 - do TVP2, a 3 - do TV4.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był mecz Polska-Czarnogóra, który w Polsacie miał 3,79 mln osób (dało to tej stacji 58,42 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął „Teleexpress” (2,39 mln widzów; 36,97 proc. udziału), a podium uzupełnia towarzyski pojedynek Polska-Urugwaj (2,35 mln widzów; 38,29 proc. udziału).

Dołącz do dyskusji: Transmisje sportowe i „Teleexpress” na czele telewizyjnych hitów 2017 roku (raport)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nina
Ciekawe. Jednak Wiadomości przed Faktami w każdej grupie.
0 0
odpowiedź
User
Fux
TVP nikt nie ogląda a ma pierwszych 9 miejsc wśród hitow, TVN tak chętnie oglądana pierwszy hit dopiero na 17 miejscu.
0 0
odpowiedź
User
ede
I widać jak Nielsen łże. Wszędzie wygrywa TVP a w ich średnich odwrotnie. Długo jeszcze TVP będzie finansował te "badania"?
0 0
odpowiedź