N reklamuje Multi Ligę Mistrzów (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa transmisji Ligi Mistrzów na platformie N. Akcję – prowadzoną w telewizji, radiu i prasie – przygotowały firmy Animade, Bimers, Next i Starcom.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa transmisji Ligi Mistrzów na platformie N prezentuje m.in. usługę Multi Liga Mistrzów. Umożliwia ona jednoczesne śledzenie wszystkich meczów rozgrywanych w danej kolejce – podgląd jest przełączany na ten stadion, na którym w danym momencie na boisku dzieje się najwięcej. Przekaz informuje również o atrakcyjnej ofercie cenowej, w której dostępne są te transmisje – również w Telewizji na Kartę.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1, TVN, TVP 2, TVN 24 i TVN Turbo), prasę („Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Skarb Kibica”, „Piłka Nożna Plus”) oraz radio (audycja „Mistrzowski Raport” w RMF FM z udziałem dziennikarza nSport Piotra Salaka, konkurs dla słuchaczy RMF FM i użytkowników rmf.fm).
Kreację kampanii przygotowały agencje Animade (telewizja) i Bimers (prasa), za działania w internecie odpowiada agencja Next, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: N reklamuje Multi Ligę Mistrzów (wideo)