Muzeum Warszawy z akcją „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich"
Ruszyła kampania autopromocyjna Muzeum Warszawy. Akcja „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich" została przygotowana we współpracy z Papaya Films.
Kampania promuje Muzeum Warszawy jako miejsce, gdzie "rzeczy opowiadają swoje własne historie, mają swój wewnętrzny świat". W spocie muzeum przedstawione jest jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.
Reklama nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie "Rzeczy warszawskie", w którym osobistą narrację prowadzą nasi kuratorzy i kuratorki.
Wystawa główna „Rzeczy warszawskie” składa się z 7352 wyłącznie oryginalnych obiekty, świadków wydarzeń i ludzi ważnych dla historii miasta.
Spot jest pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych. Powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Muzeum Warszawy z akcją „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich"