Murale promują nowy sezon "Stranger Things"
Netflix w ramach promocji nowego sezonu "Stranger Things" zamieścił ogromne murale w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku. W stolicy serial promuje instalacja 3D z rowerem, którym jeździli nastoletni bohaterowie.
Trzeci sezon "Stranger Things" zadebiutował na Netflixie 4 lipca. Produkcja okazała się wielkim sukcesem - w ciągu pierwszych czterech dni od premiery na platformie odtworzono odcinki 40,7 mln razy.
Netflix zamieścił na potrzeby promocji serialu murale w Poznaniu czy Gdańsku. Z kolei w Warszawie przy ul. Pięknej zamieszczono instalację z powiększonym rozbitym rowerem, który łatwo można skojarzyć z młodymi bohaterami serii.
Za przygotowanie murali odpowiada m.in. Good Looking Studio.
Warto dodać, że oprócz nośników zewnętrznych promocja "Stranger Things" na polskim rynku objęła także spot, w którym wystąpił Maciej Trojanowski, gospodarz emitowanego przed laty w TVN programu „Nie do wiary” o zjawiskach nadprzyrodzonych.
W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent (do 4,52 mld dolarów), a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Dołącz do dyskusji: Murale promują nowy sezon "Stranger Things"