Multimedia promują „Ekstremalne doznania z szybkim Internetem”
Pod hasłem „Ekstremalne doznania z szybkim Internetem” operator kablowy Multimedia Polska rozpoczął kampanię reklamową promocyjnej oferty dostępu do internetu.
W ramach promocji klienci Multimedia Polska mogą wykupić internet o prędkości 12 Mb/s za 49 zł, 30 Mb/s za 59 zł, a 60 Mb/s za 69 zł. Ceny obowiązują przy podpisywaniu umowy na 18 miesięcy. Decydując się natomiast na umowę 36-miesięczną, można płacić jeszcze mniej np. 49 zł za 30 Mb/s.
Działania promocyjne prowadzone są z wykorzystaniem outdooru (mobilskyboard, reklamy na autobusach komunikacji miejskiej i w metrze, city lights), BTL (ulotki, plakaty), internetu (AdWords, AdSense, kampania displayowa i zasięgowa) oraz voice mailingu.
Za koncepcję i produkcję kampanii oraz zakup mediów odpowiadała agencja Media Mocni. Akcja potrwa do końca października br.
Sieć Multimedia Polska na koniec czerwca br. miała 808 tys. klientów, z czego z usługi dostępu do internetu korzystało ok. 454 tys. jej abonentów (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Multimedia promują „Ekstremalne doznania z szybkim Internetem”