MullenLowe Mediahub zdobył globalny budżet Western Union
Dom mediowy MullenLowe Mediahub wygrał przetarg na obsługę globalnego, skonsolidowanego budżetu mediowego firmy Western Union. Pokonał w nim m.in. Vizeum (należy do Dentsu Aegis Network) i ZenithOptimedia (Publicis).

Budżet, którego obsługę wygrała agencja MullenLowe Mediahub, szacowany jest na 325 mln dolarów.
Pozyskanie do obsługi Western Union jest pierwszą globalną wygraną tej agencji od momentu utworzenia w strukturze MullenLowe Group domu mediowego MullenLowe Mediahub ( powstałego z połączenia Mediahub i MullenLowe Profero).
Obsługą Western Union zajmie się specjalnie utworzony zespół Team Union. Będzie mieć centralę w Londynie i 16 hubów działających w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce.
Globalną obsługą reklamową Western Union zajmuje się agencja Mcgarrybowen.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Mediahub zdobył globalny budżet Western Union