MTVNHD w lutym z kampanią autopromocyjną
W lutym br. wystartować ma kampania wizerunkowa międzynarodowegokanału muzycznego MTVNHD. Za jej przygotowanie odpowiada agencjareklamowa La Comunidad z Buenos Aires.
Akcja ma komunikować, że kanał MTVNHD pozwala gwiazdom być sobą(chodzi o to, że skupia się przede wszystkim na ich działalnościtwórczej, pokazując np. ich koncerty). Kampania zasadniczo będziemieć charakter autopromocyjny, natomiast nie wykluczone, że naczęści rynków, gdzie MTVNHD jest dostępne, pojawi się także wmediach zewnętrznych (w Polsce nie ma takich planów).
Stacja MTVNHD nadaje od września br. Kanał w Polsce oglądać mogąm.in. abonenci Cyfrowego Polsatu, Cyfry+, N i Aster. Według analizMTV Networks Polska stacja dociera obecnie w naszym kraju do ok.150 tys. gospodarstw domowych.
Dołącz do dyskusji: MTVNHD w lutym z kampanią autopromocyjną