Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki Lovi
Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupyZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi, którejwłaścicielem jest firma Canpol Babies.
Przetarg na obługę marki Lovi, najwyższej jakości akcesoriów dlaniemowląt i młodych matek, miał wyłonić agencję, która przygotujerozwiązania interaktywne i strategię obecności w internecie dlaproduktów Lovi. Firma Canpol Babies zaprosiła do konkursu trzyagencje.
Zwycięzcą została Moxie Interactive, która przygotujeinteraktywną platformę komunikacji Lovi.
Efekty współpracy Moxie i Canpol Babies będą widoczne winternecie w pierwszym kwartale 2009 r.
Niewykluczone, że lokalne projekty Moxie Interactive zostanązaadaptowane również na pozostałych rynkach europejskich, naktórych marka Lovi jest już obecna.
Wartość budżetu jakiego dotyczył przetarg nie zostałaujawniona.
Dołącz do dyskusji: Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki Lovi